eHelpDesk

O PROGRAMIE

Dowiedz się, jak system eHelpDesk
usprawnia pracę Działu Technicznego

Czym jest eHelpDesk?

eHelpDesk to wszechstronny system zapewniający wsparcie techniczne przedsiębiorstwom i instytucjom ukierunkowanym na innowacyjne rozwiązania z branży IT, wspierający metodologię zarządzania ITIL.

eHelpDesk odgrywa ważną rolę w świadczeniu usług IT. Dzięki niemu z łatwością możemy nawiązać szybki kontakt z pomocą techniczną, nie narażając organizacji na ponoszenie zbędnych kosztów. To właśnie do takich systemów jak eHelpDesk sięgają w pierwszej kolejności użytkownicy, którzy natrafili na problem z użytkowanym oprogramowaniem bądź sprzętem.

eHelpDesk - system wsparcia technicznego

Zastosowanie systemu eHelpDesk w IT

eHelpDesk ułatwia opisanie poszczególnych etapów procesu działania

  • Analiza oddziaływania

    Ryzyko związane z wprowadzeniem zmiany.

  • Plan wdrożenia

    Wybór sposobu wprowadzenia zmiany

  • Plan awaryjny

    Plan umożliwiający wprowadzenie stanu sprzed zmiany.

  • Lista zadań

    Lista obowiązkowych zadań do wykonania, aby wprowadzany plan zmian zakończył się sukcesem.

Korzyści biznesowe

Redukowanie przerw w biznesie podczas incydentu z możliwością przywrócenia usług zgodnie z biznesowymi priorytetami

Zapewnienie bezpieczeństwa i ciągłości wewnętrznych procesów biznesowych poprzez nadzór nad świadczonymi usługami informatycznymi

Zwiększenie efektywności funkcjonowania Działów Wsparcia Technicznego

Poprawa jakości obsługi informatycznej w organizacji

Poprawienie relacji między biznesem a IT

Zwiększenie zaufania klientów i zadowolenia pracowników

Czy ten system wsparcia technicznego jest dla Ciebie?

Poznaj eHelpDesk podczas bezpłatnej prezentacji.