eHelpDesk
Zarządzanie aplikacjami
Dowiedz się, jak system eHelpDesk
pomaga zarządzać aplikacjami w organizacji
Zarządzanie aplikacjami w eHelpDesk
eHelpDesk umożliwia przyporządkowanie do każdego komputera aplikacji. W przypadku integracji z systemem eAuditor lista aplikacji jest dostępna automatycznie, przy czym można ją rozszerzać z poziomu eHelpDesk.
eHelpDesk zintegrowany z systemem eAuditor wspiera wyszukiwanie i skanowanie wszystkich zasobów IT podłączonych do sieci. Zebrane szczegółowe dane udostępniane są w jednym miejscu systemu. Możliwość nadawania unikalnych nazw poszczególnym elementom konfiguracji ułatwia ich szybszą identyfikację. eHelpDesk udostępnia bibliotekę aplikacji w celu śledzenia wykorzystania licencji, dzięki temu z łatwością możemy sprawdzić, które z dostępnych licencji są częściej bądź rzadziej wykorzystywane przez przedsiębiorstwo. System wspomaga również definiowanie i zarządzanie relacjami pomiędzy zasobami.